4 Ağustos 2011 Perşembe

tutma kendini

kim ne der diye düşünmeden yazıyorum bu sefer.içimden geldiği gibi,kaygısızca basıyorum tuşlara.artık karşılarına geçip söyleyemeyeceğim sözlerim var benim de.belki görür,belki anlar,belki bana yazmıştır der diye mi yazıyorum bu kadar içten bilmiyorum.ama bu cümleler kalmamalı artık içimde.sen,belki şuan bunları okuyorsun belki okuyacaksın,belkide onun arkadaşısın ve okuduktan sonra dayanamayıp bunu ona söyleyeceksin kim bilir ki.hissediyorum nedense birçok şeyi.artık hissettiğim birçok şey seninle de ilgili.pişmansın,yorgunsun biliyorum.belkide sıkıldın bu kadar çok şeyden.daraldın,kaçmak, uzaklaşmak, sakinleşmek ve en önemlisi düşünmek istiyorsun.bu kocaman zaman sana doğru yolu gösteriyor olabilir neden olmasın ki.ne olursa olsun,aradan ne kadar zaman geçerse geçsin,ne yaşanırsa yaşansın,pişmanlığından eminim ben senin.geri dönemiyorsun,geri dönmek sana hata gibi geliyor.tutuyorsun kendini,bunu yapmalıyım diyorsun.yanlış mıyım ? tutma kendini,bırak.ne hissediyorsan onu yap.gerçekten ne istediğini düşün.artık şarkıların,insanların,geçmişin arkasına sığınma.bırak ne olacaksa olsun.insanların diline değil kalbine sor gerçeği.bu tüm yazdıklarım senin duyguların.senin kabullenemediğin,insanların farkedemediği,benim hissettiğim,birçok kez dilinin ucuna gelip de yuttuğun duyguların.bir de ben varım.benim duygularım,hislerim var.kendini anlat dersen hiç sorma bana.senden sonra yapmadığım hata yok sanırım.ne hissediyorum,ne yapıyorum bende bilmiyorum.düşüncelerimle hislerim birbirinden hep farklı ve ben hangisini dinleyeceğim bilmiyorum.bir tek şey biliyorum o da senin duyguların.kendimi değil seni hissedebiliyorum.haydi,bu kadar sığınma yaşananlara.duvarlarını bir kez olsun yık .benimde söyleyeceğim çok şey var emin ol.uzun uzun anlatacağım,ve sonra gideceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder