20 Ağustos 2011 Cumartesi

düştüğün gibi kalkabilirsin

üzerinde mayhoş bir yorgunluk var senin de.kalkmaya,direnmeye takatin yok.kalkarsam düşerim diyorsun kendince.korkularınla yüzleşmekten korkuyorsun çünkü canın yanacak,biliyorsun.yeterince acı çekiyorum bir kere daha olmaz diyorsun,haklısın da birşey diyemeyiz.şimdi derin bir nefes al ve yeniden başla herşeye. hayata yeniden varım de.ben yanındayım,biz yanındayız.bir daha sakın bana mutlu olmak istiyorum deme.biz birbirimize yetebiliyoruz artık bunu anlamalısın.başkasına ihtiyacımız yok ki.

 yaşadıkların ve yaşattıkların sana ağır gelmiş olabilir.ama daha ölmedin ki bu kadar erken pes edemezsin.elinin tersiyle bir anda herşeyi itip bu sahneden inemezsin.sen,biz her düştüğümzde bizi kaldıracak güce sahiptin.bunu gözlerinden anlayabiliyorduk senin.şimdi aynı gücü kendin içinde göstermelisin.biz sana inanıyoruz,tek ihtiyacın senin de kendine inanman.hadi şimdi gülümse biraz :) içten kahkaha atmıyoruz demiştin.haklısın,atmıyoruz,atamıyoruz.çünkü biliyoruz birimiz ağlarken diğerimiz gülemez.çünkü biliyoruz o kahkaha ancak bir aradayken atılabilir.biliyoruz ve inanıyoruz.şimdi düştüğün yerden ayağa kalk ve herşeyi unut.yaşadıklarını sakın silip üzerine yeniden yazma.onları yok etmeye çalışma.onlar geçmişi hatırlamana yardımcı olacak.sadece kapat,kaldır ve yeni bir sayfa aç.bunu yapabilirsin ve yapacaksın da. ben biliyorum,biz biliyoruz ve artık sende bilmelisin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder